سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 6894 | بازدیدهای امروز: 19| بازدیدهای دیروز: 1
درباره خودم
عمر عمرووو  لولو  سگ پدرووو لولو - راز عاشقی
عاشق
من عاشق بیست سال دارم خیلی آدم خطرناکی هستم من حال همه تون و می گیرم خلاف سنگینم این بوده که سیبیلهای رفیقم رو لاخ لاخ کندم گذاشتم کف دستش
لوگوی وبلاگ

پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
مطالب قبلی
جستجو
اشتراک
 
موسیقی وبلاگ
یاهو

روزی عمر از کوچه میگذشت. شنید صداهائی از یک خانه می آیدحس فضولیش گل کرد و از دیوار خانه بالا رفت که دید اوه اوه اوه کاراهائی که خودش یه عمری بود انجام می داد البته در نقش مفعول داستان حالا یه زن و مرد میخواهند انجام بددهند(بی تربیت ها) یه لحظه گفت ما خودمون کلی اینکاره بودیم حالا یکی داره رو دست ما داره بلند میشه باید حالشو بگیرم .

نعره زد آهای قالقوز چی کار می کنی ؟

وقتی صاحب خانه او را دید گفت: ای خلیفه (عوضی) اگر ما یک گناه کردیم- تو سه گناه کردی و اگر از ما یک مخالفت امر خدا صادر شده از تو چندین مخالفت صادر شده.

آقا این حرومزاده رو می گی .... به خودش گفت من چه گناهی کردم ؟

گفت اولا: تجسس کرده ای و خداوند فرموده: ((و لا تجسسوا)) یعنی تجسس عیوب مردم نکنید که خداوند عیب پوش است.

ثانیا: خداوند فرموده : ((و لیس البر ان تاتوا البیوت من ظهورها و لکن البر من اتقی و اتوا البیوت من ابوابها)) یعنی: خوب نیست از پشت بام خانه ها داخل خانه مردم شدن و نیکی آن است که از خدا بپرهیزید و از در خانه مردم در آیید. تو از در نیامدی. از دیوار آمدی و از نیکی و تقوا که خدا فرموده چیزی به جا نیاوردی.

ثالثا: آنکه خداوند به بندگان فرموده بی رخصت و اجازه به خانه کسی داخل نشوید: ((لا تدخلوا بیوتا غیر بیوتکم حتی تستانسوا و تسلموا علی اهلها)) اگر این خانه توست بگو. و اگر ادعای انیست (دوستی) میکنی انیس و دوست از بام خانه در نمی آید. و خداوند فرموده هرگاه داخل خانه کسی شوید بر اهل ان خانه سلام کنید که در سلام سلامتی است و ترکش در عرف قبیح است. در هیچ مذهبی نیست که تسلیم و تواضعی نباشدو تو سلام نکردی.


واقعا این مساله باید برای عقلای عالم سوال باشد که چطور میشود همچین شخصی را که مسائل ساده  و اولیه اسلام را نمیداند  خلیفه مسلمین  قرار میدهند و مولای متقیان امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام را کنار میگذارند ؟؟؟




نویسنده: عاشق(چهارشنبه 85/12/9 :: ساعت 2:3 عصر)