سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 6895 | بازدیدهای امروز: 20| بازدیدهای دیروز: 1
درباره خودم
هوینجوری - راز عاشقی
عاشق
من عاشق بیست سال دارم خیلی آدم خطرناکی هستم من حال همه تون و می گیرم خلاف سنگینم این بوده که سیبیلهای رفیقم رو لاخ لاخ کندم گذاشتم کف دستش
لوگوی وبلاگ

پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
مطالب قبلی
جستجو
اشتراک
 
موسیقی وبلاگ
یاهو

 

دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو بستم       باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی

چنین خوب چرائی؟؟؟؟؟ من که نمی فهمم آخه حتی اگه یه نمونه از این خوبی رو تو دنیا دیده بودیم باز قبول کردنش خیلی راحت تر بود تا حالا که این محبت رو نزدیکترین افراد به انسان هم ندارند .

دو سال از عمرت رو عاشق می شی اونهم عاشق ها .همه جوره هم دوست داری معشوقت راحت باشه حتی اگه خودش فکر کنه داره سختی می کشه (اگه اینجاش و نفهمیدید بهتون حق می دم به خاطر همین می گم که به من چه اصلا) بعد تازه همه جوره هم برات ناز می کنه اگه یه دفعه یک صدم کاری که باهات می کنه رو باهاش بکنی نسلت رو منقرض می کنه . اگه از دستت ناراحت باشه بری در خونش مثل گوجه پرتت می کنه تو جوق (جوب) . وای که چه حالی می ده ها آدم اون لحظه دوست داره حضرت عزرائیل رو در آغوش بگیره . آدم دوست داره از هستی ساقط بشه. هر چی فحش بلده به خودش می ده که چرا اومدم چرا خودم رو کوچیک کردم . آدم دوست داره یه بادمجون گندیده باشه اما اینطوری ضایع نشه .

اما نمی دونم چرا ؟

چی چرا؟

خب صبر کن الان می گم دیگه

خب بنال.

اما نمی دونم چرا به اینا هر چی بدی می کنی باز وقتی می ری دنبالشون همچین در خونشون رو باز می کنن که انگار قراره یه هیئت آدم بیاد همچین تحویل می گیرند که انگاری خبر ندارند چه غلطی کردی (خودم ومی گم) نه یکبار هزار دفعه هم که قهر کنی و دوباره بر گردی داستان همون داستان قبلی . یه شعری می گه :

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست     سخت کار ما بود کز ما خدا برگشته است 

من با مصرع اول کاملا موافقم ولی معتقدم مصرع دوم اصلا از بیخ و بن غلطه یعنی امکان نداره که خدا کنار بذاره و بگه تو دیگه هر کار دوست داری بکن من دیگه به تو کار ندارم اگه در خونم هم بیائی تحویلت نمی گیرم . نه بابا این حرفا کدومه چرا یاوه می گی صد بار اگر توبه شکستی بازآ .

تازه اگه واسطه هم ببری که دیگه محشره مثلا می خواهی بری در خونه خدا با یه دلی بری که قاب عکسه . قاب عکس کی ؟ مثلا قاب عکس امام حسین . رد خور نداره ها .

وقتی یه بنده ای از فرط گناه پرونده اش رو به دست چپش می دن بدون سوال راه میافته طرف آتش چند قدم که میره ندا میاد برگرد تو یه امانتی دست ما داری بعد یه طبقی از نور میارند پر از مروارید و جواهر بهش می گن این اشکائیه که برا امام حسین ریختی حضرت زهرا از چشات جمع کرده حالا خدا خریداره این اشکاس هر قیمتی دوست داری بگو .

کجا ارباب ما فردا گذارد    غلام او در آتش پا گذارد

نتیجه اخلاقی :

1 با دوستتون قهر نکنید

2 اگه قهر کردید نرید منت کشی

3 اگه رفتید خیلی آدم بد بختی هستید

4 نتیجه چهارم نداره

5 برای کسی بمیرید که براتون تب کنه

6 خودتون رو گول نزنید (نه منو دوستم داره ولی بهم نمی گه که پر رو نشم )برو بساطت رو جمع کن بابایا

7 بهترین رفقا اونهائی اند که از اشتباهاتون بگذرند

8 خالق . نبی . امیر و بچه هاش بهترین گزینه برا رفاقتند .

تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز (برا کسائی که گفتند رفیقی که نبینیمش چه فایده داره )

9 گفتم به دوست از چه نهانی ز دیده ام ؟ گفتا زبسکه بی ادبی از تو دیده ام (بی ادبی نکنید )

10 وقت خواب مسواک یادت نره .

11 آدرس من niosha001@yahoo.com

یا هو

عاشق




نویسنده: عاشق(جمعه 85/7/7 :: ساعت 1:47 صبح)